Regulamin
Warunki ogólne
1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem
www.e-uszczelki.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego.
Postanowienia
ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.e-uszczelki.pl
2. Niniejszy regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Sklep www.e-uszczelki.pl jest prowadzony przez firmę:
Diamond
Tomasz Seredyn
Ul. Św. Cyryla i Metodego 1
41-909 Bytom
NIP 626-269-96-8 REGON 240583286
.
4. Adres do korespondencji:
Diamond Tomasz Seredyn
ul. św. Cyryla i Metodego 1
41-909
Bytom
5. Zakup w sklepie internetowym www.e-uszczelki.pl
oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Definicje:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach sklepu.
2. Konsument – zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
4. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego E-Uszczelki
5. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem http://www.e-uszczelki.pl/, za pośrednictwem którego klient może w szczególności składać zamówienia.
6. Towar – produkty prezentowane w sklepie internetowym.
7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy sklep E-Uszczelki a klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego sklepu.
8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
10. Zamówienie – oświadczenie woli klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę towaru.
Procedura składania i realizacji zamówień
1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka i podsumowaniu zamówienia poprzez przycisk „Dalej".
Zamówienie
można złożyć w dwojaki sposób. W pierwszy przypadku zakupu można
dokonać bez rejestracji konta przez wypełnienie danych do wysyłki
i kliknięciu w przycisk „Kontynuuj”. W drugim przypadku
konieczne jest założenie konta użytkownika, dzięki któremu można
także obserwować status realizacji zamówienia.
2. Podstawowym
warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie
danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i
numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie
zamówienia.
3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu
naciśnięcia przycisku „Potwierdza zamówienie” klient ma
możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego towaru.
W tym celu należy kierować się wyświetlanymi klientowi
komunikatami informacjami dostępnymi na stronie oraz przez przycisk
„Wstecz”.
4. Po podaniu przez klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie złożonego zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów, koszt wysyłki, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
5. W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści regulaminu, akceptacji regulaminu znajduje się przy sposobie wyboru dostawy towarów i bez jej akceptacji nie możliwe jest złożenie zamówienia.
Po akceptacji treści regulaminu oraz wyboru sposobu dostawy należy przejść do następnego kroku klikając przycisku „Dalej”. W tym miejscu potwierdzamy wybrany sposób dostawy towaru klikając w niego oraz akceptując cenę końcową zamówienia. W ostatnim kroku potwierdzamy zamówienie klikając przycisk „Potwierdzam zamówienie”.
6. Informacje o towarach podane na stronach internetowych sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez klienta zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z sklepem E-Uszczelki umowy sprzedaży, zgodnie z treścią regulaminu. Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu zamówienia klienta do systemu informatycznego sklepu internetowego, pod warunkiem zgodności zamówienia z regulaminem. Po zawarciu umowy, klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia.
7. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z regulaminem.
8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu http://www.e-uszczelki.pl/ oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
9.
Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty,
niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia
roboczego.
10. W przypadku wystąpienia okoliczności
uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego
zamówienia, firma DIAMOND Tomasz Seredyn zastrzega sobie prawo do
wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji
zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić zamawiającego.
11.
Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe
(nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą
rozpatrywane.
12. Firma DIAMOND Tomasz Seredyn zastrzega sobie
prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
13. Sklep E-uszczelki może pozbawić klienta prawa do korzystania ze sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez klienta regulaminu, a w szczególności, gdy klient:
- podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzając w błąd lub naruszając prawa osób trzecich.
- dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego.
- dopuści
się innych zachowań, które zostaną uznane przez sklep
E-uszczelki za zachowanie niezgodne z obowiązującymi przepisami
prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci internet lub
godzące w dobre imię sklepu E-uszczelki.
14. Ceny towarów
znajdujących się w sklepie internetowym www.e-uszczelki.pl są
podane w złotych polskich i zawierają vat (ceny brutto).
15.
Firma DIAMOND Tomasz Seredyn wystawia paragon lub fakturę vat na
zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę vat należy poprawnie
wypełnić dane firmy wraz z NIP oraz wybrać opcję faktury przy
wypełnianiu danych do wysyłki.
Opcje Wysyłki:
Koszt wysyłki kurierskiej DPD do 30kg:
Wpłata na konto: 18,99zł
Pobranie: 23,99zł
Czas dostarczenia 1-2 dni
Termin realizacji dostawy:
Zamówienia są z reguły realizowane w ciągu 24-48 godzin w dni robocze , o ile zamówiony towar jest dostępny w magazynie. Zamówienie złożone do godziny 13:00 wysyłane będą, w miarę możliwości, w dniu ich założenia. Dotyczy to tylko przesyłek wysłanych kurierem za pobraniem oraz zapłaconych przelewem i zaksięgowanych na naszym koncie do 13:00.
Natomiast zamówienia złożone po godzinie 13:00 realizowane będą najwcześniej w następnym dniu roboczym.
Czas realizacji liczony jest od chwili przyjęcia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów.
Zamówione towary otrzymują Państwo najczęściej już następnego dnia roboczego po wysyłce. 90% przesyłek dostarczanych jest w 24h w dni robocze.
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy kurierem DPD wynosi do 48h, w dni robocze.
.
Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku Klienta będącego konsumentem: w przypadku konsumenckiego zakupu na odległość sprzedawca internetowy zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli po otrzymaniu Towaru stwierdzą w nim Państwo uszkodzenia powstałe w wyniku transportu, prosimy o kontakt z naszym sklepem. Postanowienia dotyczące składania reklamacji zawarte zostały w kolejnym punkcie niniejszego Regulaminu.
Formy płatności
- Tradycyjny przelew bankowy
- Przelew internetowy za pośrednictwem Przelewy24
- Gotówką i kartą przy odbiorze przesyłki
- Gotówką w sklepie stacjonarnym
Korzystając z płatności za pośrednictwem Przelewy 24 należy zaakceptować warunki korzystania z tej formy płatności.
Opis procedury reklamacyjnej:
Reklamacje prosimy kierować na adres firmy opisany na wstępie
1. Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected] lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. opis i zdjęcia wady produktu
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
2. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
3. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Sprzedający może zarządzać również odesłania produktu w przypadku nie możliwości stwierdzenia wady na odległość na podstawie przesłanych materiałów.
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W
przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu
wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty
dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w
każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym
zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o prawie odstąpienia od
niniejszej umowy. Zwrot należności zostanie przekazany na na
wskazany rachunek bankowy. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie
po odesłaniu zwracanego i nie dłużej niż po 14 dniach. Zwracany
produkt należy zwrócić niezwłocznie, nie później niż 14 dni od
dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od
niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo
rzecz przed upływem terminu 14 dni. Sprzedający nie ponosi kosztu
zwrotu towarów (Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od
Kupującego płatności, z zastrzeżeniem że zwracany będzie koszt
przesyłki w jedną stronę do najtańszego sposobu dostarczenia
towaru oferowanego przez sklep). Odpowiadają Państwo tylko za
zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w
sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech
i funkcjonowania rzeczy.
Aby
odstąpić od zawartej umowy, należy złożyć Sprzedającemu
stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres
e-mail: [email protected] Kupujący może skorzystać ze
wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej i przesłać również
na nasz adres stacjonarny.
Przesyłkę należy nadać na adres
DIAMOND Tomasz Seredyn ul. św. Cyryla i Metodego 1, 41-909
Bytom.
Przesyłka
musi być rejestrowana, czyli odbiór musi być potwierdzony podpisem
odbierającego, który jest dowodem że przesyłka do nas faktycznie
trafiła np.: list polecony, paczka pocztowa, przesyłka
kurierska.
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy:
(Oświadczenie
to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci
odstąpienia od umowy)
[DANE
SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….
Ja……………………………….niniejszym
informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych
rzeczy ……….………………………………………………………………………………………………………….,
numer oferty……………………………………… .
Data
zawarcia umowy to ……………………………………….,
data odbioru ……………………………………………….…
.
Imię i nazwisko………………………………………………………….
Adres
…..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis
(tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
Koszt
zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Przesyłka musi być rejestrowana, czyli odbiór musi być potwierdzony podpisem odbierającego, który jest dowodem że przesyłka do nas faktycznie trafiła np.: list polecony, paczka pocztowa, przesyłka kurierska.
Brak
odstąpienia od umowy:
Prawo
odstąpienia od umowy zawartej nie przysługuje Kupującemu
(konsumentowi) w odniesieniu do umów:
1. O świadczenie
usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną
zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę
utraci prawo odstąpienia od umowy;
2. O której cena lub
wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić
przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3. W której
przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
4. W której przedmiotem świadczenia
jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin
przydatności do użycia;
5. W której przedmiotem świadczenia
jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po
otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
6. W której przedmiotem świadczenia są
rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7. W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena
została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których
dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których
wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca
nie ma kontroli;
8. W której konsument wyraźnie żądał, aby
przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy
lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne
usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza
rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy
lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje
konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub
wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem
umowy o prenumeratę;
11. Zawartej w drodze aukcji publicznej;
12. O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług
związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub
kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia
usługi;
13. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są
zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia
rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Możliwość
skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia
roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
2. Inny ………………………….
Firma DIAMOND Tomasz Seredyn zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
.
Polityka Prywatności firmy Diamond
Ochrona danych jest kwestią zaufania, a zaufanie użytkowników jest dla nas bardzo ważne. Zadaniem naszej firmy jest zapewnienie poczucia bezpieczeństwa każdemu użytkownikowi naszego sklepu www.e-uszczelki.pl Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna.
Jakie rodzaje informacji na Twój temat zbiera firma Diamond Tomasz Seredyn?
Administratorem danych osobowych, które przekazujesz w opisanych poniżej przypadkach, jest Diamond Tomasz Seredyn z siedzibą w Bytomiu, przy ul. Św. Cyryla i Metodego 1 41-909 Bytom, wpisany do Centralnej Ewidencji Działalności i Informacji o Działalności Gospodarczej. NIP: 626-269-96-88, REGON: 240583286
Zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane, po to, by umożliwić robienie zakupów w sklepie www.e-uszczelki.pl, przez Internet lub telefon. Dodatkowo osoby te mogą wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych – partnerów oraz celu marketingu własnego firmy Diamond Tomasz Seredyn.
Firma Diamond Tomasz Seredyn może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom współpracującym z naszą firmą , w celu niezbędnym dla realizacji transakcji, np. w celu realizacji zamówienia i dostarczania przesyłek.
Pomioty współpracujące to między innymi:
- banki,
- dostawcy usług obsługujących płatności w sklepie internetowym,
- firmy ubezpieczeniowe,
- dostawcy usług pocztowych i kurierskich,
- dostawcy usług informatycznych
- firmy, które dostarczają narzędzia do analizy aktywności na stronie naszego sklepu internetowego,
- obsługi prawnej
- inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia w celu realizacji zamówienia
Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem.
Dane do wysyłki
W celu realizacji zamówienia potrzebne nam jest prawidłowe imię i nazwisko, dane adresowe do wysyłki, adres e-mail oraz numer telefonu. Adres e-mail oraz numer telefonu użytkownika jest nam potrzebny, abyśmy mogli potwierdzić otrzymanie zamówienia i jego realizację. Adres e-mail oraz numer telefonu użytkownika potrzebny jest również do sprawnego dostarczenia jak i kontaktu przy dostarczeniu przesyłki przez firmę kurierską.
Konto klienta
Konto zakładane przy rejestracji do zakupów w naszym sklepie zakładane jest w systemie Pasaz24.pl. Operatorem strony Pasaz24.pl jest InsERT z siedzibą na ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu.
Dodatkowe informacje przy tworzeniu konta klienta:
Chcę otrzymywać e-mailem informacje o promocjach oraz nowościach w ofercie (tutaj możliwość zaznaczenia, nie obowiązkowe)
Wyrażam zgodę na otrzymywanie ofert od naszych partnerów (tutaj możliwość zaznaczenia, nie obowiązkowe)
Dodatkowa informacja przy formularzu danych do wysyłki:
Zgadzam się i akceptuję warunki Regulaminu oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia realizacji zamówienia. Dane podawane są dobrowolnie lecz podanie ich jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. (zaznaczenie wymagane)
W jaki sposób wykorzystujemy zebrane informacje?
Przetwarzanie Twoich danych w firmie Diamond odbywa się zawsze zgodnie z zobowiązującymi przepisami prawa. Dotyczy to zarówno krajowych przepisów, jak i tych obowiązujących w ramach Unii Europejskiej. Przepisy prawa ochrony danych osobowych osób fizycznych przestrzegane są zgodnie są z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych w firmie Diamond możesz się skontaktować z nami bezpośrednio na adres mail [email protected]
W każdej chwili można nieodpłatnie żądać dostępu do swoich danych osobowych lub ich usunięcia czy aktualizacji, zaprzestania ich przetwarzania w określonym celu, wycofania wszelkich zgód, które od Ciebie otrzymaliśmy. W tym celu należy skorzystać z wymienionych powyżej danych kontaktowych.
Pamiętaj jednak, że nie zawsze będziemy mogli spełnić Twoją prośbę lub żądanie np. ze względu na obowiązujące nas przepisy prawa. W takim przypadku, otrzymasz od nas jasną informację zwrotną na ten temat.
W każdej chwili możesz też wnieść skargę do organu nadzorczego, którego w Polsce pełni funkcję Prezes Urzędu ochrony danych osobowych.
Okres przechowywania danych osobowych
Wszystkie dane osobowe osób fizycznych znajdujące się w poczcie elektronicznej firmy, a także w programach służących do obsługi sprzedaży usuwane są do 60 miesięcy.
Obowiązek przechowywania dokumentacji - faktur, ale również prowadzonych ewidencji oraz wszystkich dokumentów służących rozliczaniu podatku od towarów i usług – 5 lat.
Monitoring wizyjny
Kiedy odwiedzasz nasz sklep stacjonarny, Twój wizerunek może zostać zarejestrowany przez nasze kamery monitoringu (na podstawie Kodeksu pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 art. 22). Dzieje się tak, ponieważ staramy się zapewnić bezpieczeństwo Tobie, naszym pracownikom, a także aby chronić naszą własność, znajdującą się na terenie sklepu, czy własność odwiedzających nas klientów. W tym celu, prowadzimy ciągły monitoring wizyjny niektórych obszarów sklepu. Nie wykorzystujemy zarejestrowanego obrazu do żadnych innych celów i nie prowadzimy na nim dodatkowych analiz (np. w celach marketingowych). Dostęp do nagrań jest możliwy wyłącznie dla Administratora Danych Osobowych i nie są one udostępniane nikomu. Czas przechowywania nagrań ograniczyliśmy do 14 dni. Po tym